Pages

Wednesday, November 2, 2011

Sambutan Rumah Terbuka Deepavali Peringkat Negeri Sembilan

Owla ladies n gentlement..chantek2 & hensem2 korang hari nih kan?? good2! baru lah semangat nak buat kerja kan.

Last nite, i need to work for sambutan rumah terbuka deepavali, biasalah 1Malaysia kan.. so we need to help each other lah kan.. (padahal..) no seriously memang nak tolong.. hahahah poyos!

My task simple jer pun, just jaga gerai muruku, manisan (ladoo) & wade.. so senang, tapi yang menjadikannya susah bile gerai aku tuh, MB akan turun n buat muruku sendiri, so need some protocol session sikit lah kat situ.. but Alhamdulillah, everything going smooth n easy!

VIP Place

 
Now i'm ready to cook the muruku..!!!  Hahahah giler nak suruh aku masak muruku untuk orang ramai????  kalo aku masak sure muruku akan jadi "lempeng" so baik aku menjauhkan diri dari dapur  tuh yer, ku sedar siapa diriku, so baik aku jaga n makan jer muruku kat situ, masak-memasak kita serahkan saja pada yang pakar yer.

Cam gini ghopenya nak buat..
Konon-konon nak blaja buat lah tuh.. Tapi hampeh.. tengok n makan jer k
Time for our beloved MB n wife plak buat..

aku??? as what i mention before lah kan.. jaga n makan jer ngan auntie nih.. she nice ok..
Thanks auntie sbb layan saya yang mulut bising nih.. heheh (^_^)"
So gituh lah my first experience working for rumah terbuka deepavali.. Untuk rumah terbuka hari raya dah selalu dah.. yang cm gini baru 1st time, but is was good, sekali sekala kita involve, boleh share some info jugak with them.. mcm2 citer ada.. heheh so guys thanks so much for the last nite, walaupun hujan still korang bekerja keras untuk pastikan event berjaya. u guys memang cool.. thanks jugak sbb layan soalan2 saya malam tadi yer.. TERBAIK!!!

Oh lupa!! i also try the ladoo but just a pinch.. urmmm..i think i rather choose the wade for next time.. Ladoo are too sweet for me, dah nama pun manisan kan.. hehehe. Tapi for those yang x pernah cuba, you should try it, then u will know how it taste..

Chaowz~

No comments: