Pages

Monday, October 21, 2013

THE BLACKLIST

Assalamualaikum...

Hehe after a year, baru ku kembali menghasilkan nukilan semula di dalam blog ini... Merehatkan diri terlalu lama. huish !!!!

But Now I'm BACK IN ACTION !!!

Dah kenapa entry kali nih pasal BLACKLIST??? pasal tak bayar PTPTN ker? hutang kredit kad? hutang keta ? Bank?? ohhhh.... takde kena mengenalah  semua tuh. Just another new series on tv yang menjadi igauan dan keghairahan si blogger untuk menontonnya di kaca televison..
 
Kenapa tajuk citer nih "The Blacklist" ? citer nih pasal apa erk?? apa yang bestnya ??
 
Okaylah citer nih sebenarnya berkisarkan seorang lelaki yang merupakan penjenayah yang sangat dikehendaki oleh pihak FBI iaitu "Raymond Reddington" yang dilakonkan oleh James Spader.Dalam episode satu, Reddington telah menyerah diri secara sukarela kepada pihak FBI dan menyatakan bahawa beliau ingin membantu FBI untuk mencari dan membanteras semua geng2 jahat yang dikehendaki oleh pihak FBI. Korang ingat senang2 ke FBI nak percaya yang penjenayah ni nak tolong FBI tangkap penjenayah2 lain?? but this is the story yang i told you it will be different from the other stories. Reddington akan bantu FBi menangkap semua penjenayah2 yang dikehendaki dengan meletakkan misi ini sebagai "The Blacklist".. ( nama tajuk citer nih lah tuh.. kan?? kan?)
 
Tapi Reddington bukan bantu dengan tangan kosong..  dia ada niat lain dan syarat yang perlu dipenuhi... iaitu, he only will speak with "Elizabeth Keen"  lakonan Megan Boone.. Dah sapa plak minah nih kan? apa hebat sangat dia nih sampai red hanya akan berurusan dengan dia.. haaa ... nih lah misteri dalam citer nih yang perlu diselesaikan. kenapa mesti keen? kenapa x boleh dengan org lain.. Citer nih jugak banyak suspen sebab setiap jalan cerita susah nak expect what will happen next.. rasa nak ketip kuku n peluk bantal jer all the time sbb suspen..hahaha (okay itu drama jer lebih kay).
 
Citer nih menarik... uols should watch it.. sbb dia uji minda, emosi dan memberi sedikit tekanan sepanjang menonton.. So kalo readers suma nak rasa apa yang i rasa sepanjang tgk cerita nih.. so don't forget to tune in at AXN every wednesday at 10pm !!! (waktu malaysia tau, waktu kazastan tak tahu plak makcik) heheheh... 
 
Njoy watching everyone !! love ya !!
 
some view for readers "reddington with keen"
 

No comments: